Wednesday, January 24, 2024

Προγραμματισμός

Για να διδαχτούμε προγραμματισμό στις μεγαλύτερες τάξεις, χρησιμοποιούμε κυρίως το περιβάλλον Scratch 3 καθώς και κάποιες δραστηριότητες από την ώρα του κώδικα.

 Τα προγράμματα που υλοποιούμε είναι συνήθως τα εξής

Χορός (εξοικειωση με τις ενδυμασίες)

Παράδειγμα δημιουργίας κίνησης με ζωγραφική ενδυμασιών 

Άνθρωπος που περπατάει - νυχτερίδα που πετάει

Επανάληψη στη δημιουργία σχημάτων - Πολύγωνα

Πολύγωνα με την Έλσα και την Άννα

Διαδραστικό όνομα - Εφέ 

Διάλογος

Κίνηση με βελάκια (κυνηγητό) 

Σκορ

No comments:

Post a Comment