Monday, March 16, 2020

Δημιουργικές δραστηριότητες στον Η/Υ (Μέρος 3ο) - RunMarco


O Marco και η Sophia είναι εξερευνητές στη ζούγκλα. Προσπαθούν να φτάσουν στο φωτισμένο τετράγωνο, ακολουθώντας τις οδηγίες του χρήστη. Τα παιδιά στην προσπάθειά τους να βοηθήσουν τον ήρωα του παιχνιδιού να φτάσει στον προορισμό του, μαθαίνουν να προγραμματίζουν! Το πρόγραμμα εξηγεί κάθε καινούργια εντολή, δείχνει με ποιο τρόπο δημιουργείται το πρόγραμμα και όσο ανεβαίνει το επίπεδο ανεβαίνει και η πολυπλοκότητα! 




Εσείς παιδιά μέχρι μου μπορείτε να φτάσετε;;;

Το παιχνίδι παίζεται online. Μεταβαίνουμε στον σύνδεσμο https://runmarco.allcancode.com/  διαλέγουμε γλώσσα, ήρωα (Μάρκο ή Σοφία) και ξεκινάμε.



Στην χριστουγεννιάτικη έκδοσή του, ο ήρωας του παιχνιδιού πρέπει να περάσει πάνω από όλα τα τετράγωνα με το χριστουγεννιάτικο δέντρο (όχι και τόσο επίκαιρο ε;;;)

Το Run Marco υπάρχει διαθέσιμο και για κινητές συσκευές εδώ!




No comments:

Post a Comment